FANDOM

Archanoid 100HF – podstawowy bey Mateusza Sharpa. Jego bestią jest czarny smok. Dodatkowo posiada wbudowany atak Czerwonego Wilka. Jest on jednym z najsilniejszych beyów i wiele znakomitych beybladerów zostało przez niego pokonanych.

Archanoid jest beyem służącym głównie do ataku. Jest dość lekki, dzięki czemu ma wysoką szybkość. Ma twardą obudowę, która pomaga mu w wyprowadzaniu ataków. Ma za to bardzo słabą ochronę, ale jest jednym z wytrzymalszych bey. Potrafi pochłaniać energię przeciwnika.

Wygląda jak Lightning L-Drago w odcieniach fioletu. Jest beyem lewoskrętnym, nie potrafi się kręcić w prawo.

Face Bolt: Archanoid Edytuj

Archanoid (Face Bolt).png
Może sie wydawać, że ten facebolt jest podobny do L-Drago IV, jednak jest to mylne wrażenie - wyróżnia się mocą, która w nim drzemie. Legenda głosi, że powstał, gdy Leonidas - smok, którego rada wygnała w obawie, że może zrobić coś złego, utorował sobie drogę do wyjścia rzucając czarnym smokiem w bramę wejściową.

Energy Ring: Archanoid Edytuj

Archanoid (Energy Ring).jpg
Ten Energy Ring, tak samo jak reszta części tego beya, cechują się mocą drzemiącą w ich wnętrzu. Niektórzy mylą ten Energy Ring z tym, należącym do Meteo L-Drago LW105LF. Może to wynikać z tego, że mają podobny kształt, kolor i zachowanie.

Fusion Wheel: Archanoid Edytuj

Archanoid (Fusion Wheel).jpg
Fusion Wheel, wyglądem wzorowany się na Diablo Nemesisie, jest nastawiony na zwiększenie wytrzymałości beya, choć pozwala również na wyprowadzenie bądź powstrzymanie nawet silnych ataków.

Spin Track: 100 Edytuj

100 (Spin Track).jpg
Mały Spin Track przewidziany do wolniejszych, ale mocniejszych ataków. Dzięki temu cały Bey może atakować np. Flame Byxisa w Spin Track wyrządzając mu szkodę.

Performance Tip: Hole Flat Edytuj

HF (Performance Tip).jpg
Płaski Performance Tip z dziurą - przydaje się w walce np, z dużą ilością wertepów.

Specjalne ataki Edytuj

  • Ryk Smoczego Gniewu
  • Smocza Moc 1
  • Smocza Moc 2
  • Smocza Moc 3
  • Czarny Płomień
  • Pazur Gniewu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki