FANDOM

Crystal Guard- jest to manga opowiadająca o 14 letnim chłopaku o imieniu Kore Tsunami, który z dnia na dzień staje się tak zwanym Crystal Guard. Anime trochę różni się od Mangi.

FabułaEdytuj

14 letni chłopak Kore Tsunami ma 14 lat i mieszka na małej wyspie wraz ze swoją młodszą siostrą i starszym bratem. Aktualnie są wakacje i on jak zwykle śpi na łące. Budzą go jednak odgłosy walki. Z rąki człowieka, który miał właśnie zginąć wychodzi światło które dostaje się do ręki Kore. Chłopak w tym momencie zyskuje nadludzką siłę i pokonuje napastnika. Człowiek od którego pochodziła moc przedstawia się jako Akira Onodera i tłumaczy o zajęciu Crystal Guard, którym teraz stał się Kore. Chłopak dowiaduje się, że ma zebrać jeszcze trzy części Crystal Power. W jego podróży pomagają mu Yin wnuczka Trzeciego Crystal Guard i Król Złodziei Max.

W anime po spotkaniu Akiry, Kore nie ma jeszcze żadnej części Crystal Power i dopiero podczas pojedynku z Drixerem okazuje się, że naszyjnik Yin to część Crystal Power, którą w mandze Akira daje Koremu podczas ich pierwszego spotkania.

BohaterowieEdytuj

DobrzyEdytuj

GłówniEdytuj

  • Kore Tsunami
  • Yin Anasaka
  • Max

Drugo PlanowiEdytuj

  • Akira Onodera
  • Elie Tsunami
  • Dex Tsunami

ŹliEdytuj

MangaEdytuj

AnimeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki