FANDOM

Dominik Grazz – bohater kilku serii Beyblade, jak również partner Galaxy Eagle'a.

Wygląd Edytuj

Dominik jest wysokim, błękitnookim nastolatkiem o dobrze zbudowanej sylwetce. Zazwyczaj nosi zieloną czapkę, która ukrywa jego długie, czarne włosy. Najczęściej ubrany jest w ww. zieloną czapkę, czerwoną bluzę, którą nakłada na fioletową bluzkę, jak również buty o ciemniejszym niż jego brązowe spodnie zabarwieni.

Osobowość Edytuj

Dominik jest wyluzowaną osobą o zmiennych nastrojach. Lubi przebywać w towarzystwie. Ma poczucie humoru i niesie pomoc każdemu, kto tego potrzebuje. Często bywa bardzo roztargniony i zapominalski, wszystko robi na ostatnią chwilę. Czasem przychodzą mu do głowy głupie pomysły.

Umiejętności Edytuj

Pewnego dnia Grazz poszedł na Górę Przeznaczenia, po czym wchłonął moc znajdującego się tam Mrocznego Kryształu. Trochę później udał się tam ponownie, by nauczyć się posługiwać magią toksyczności - zapomnianą magią pozwalającą na zatruwanie różnych substancji, usuwanie z nich toksycznych związków, jak również uodparniającą na ich działanie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki