FANDOM

Dynastia Swiftów jest wielopokoleniową rodziną. Założył ją legendarny blader, Kai Swift.

InfoEdytuj

Dynastia Swiftów jest potężną rodziną jeśli chodzi o Beyblade. Prawie każdy z dynastii jest/był Bladerem. Na razie dużo o niej nie wiemy. Na razie znamy obecnych żyjących członków i Kaia Swifta.

Członkowie rodzinyEdytuj

Pierwsze pokolenieEdytuj

KaiSwift.png
Kai
Edytuj

Wiek: ok. 15 lat (przed zamrożeniem)

Bey: Meltdown Fireblaze US:R

Kai jest założycielem dynastii Swiftów. Był przywódcą Pierwszego pokolenia. Jego wiek przed zamrożeniem (patrz niżej) szacuje się na ok. 15-16 lat. Obecnie podobno jeszcze żyje, ale według legendy tkwi z Fireblazem w bryle soli w stanie hibernacji.

Obecne pokolenieEdytuj

Swift5.jpg

OskarEdytuj

Wiek: 16 lat

Bey: Dharak B:T

Najsilniejszy z obecnych Bladerów z żyjących z dynastii Swiftów. Posiada potężnego Beya, Dharaka. Jest jednym z najlepszych bladerów w kraju i na świecie.

Zuza2.jpg
Zuza
Edytuj

Wiek: 11 lat

Nie jest bladerką. Mimo to, zna się doskonale na Beyblade. Jest mechanikiem Beyów w rodzinie. Potrafi także gotować oraz pomaga młodszemu bratu w zadaniach.

KubaSwift.png
Jakub
Edytuj

Wiek: ok. 10 lat

Bey: Hell Helios 130GRS

Jakub jest najmłodszym znanym bladerem z rodziny. Jego beyem jest Hades Helios. Nosi białą czapkę na głowie. Typowy uczeń szkolny. Bardzo dobrze się uczy, ale czasem potrzebuje pomocy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki