FANDOM

Harry Grimm – protagonista kilku fanartów nawiązujących do mangi i anime Inazuma Eleven, syn Steve'a Grimma i członek Nowej Jedenastki Inazumy. 

Informacje Edytuj

Osobowość Edytuj

Harry jet miły sympatyczny i ogóle sprawiedliwy, jednak czasami porywczy. Można powiedzieć, że jest geniuszem zarówno w sporcie, jak i w nauce.

Historia Edytuj

Młode lata Edytuj

Harry od dzieciństwa uwielbiał grać w piłkę nożną, dlatego szkolił się w różnych technikach piłkarskich. Tak jak jego ojciec, chciał być piłkarzem i dołączyć do Jedenastki Inazumy. Nauka od zawsze przychodziła mu prosto, ponieważ szybko wszystko zapamiętywał, więc ukończył podstawówkę z wyróżnieniem. Niejednokrotnie reprezentował szkołę w licznych zawodach piłkarskich i zawsze uzyskiwał wysokie miejsca, dlatego rodzice byli z niego bardzo dumni. Śmiało można powiedzieć, że Harry miał szczęśliwe dzieciństwo.

Gimnazjum Edytuj

Po ukończeniu podstawówki Harry poszedł do Gimnazjum Raimona. Z powodu swoich umiejętności piłkarskich, Harry był obiektem westchnień wielu dziewczyn w szkole. Pewnego dnia spotkał dziewczynę o imieniu Katy Evans, której przyniósł piłkę po tym, jak ta wyleciała za boisko. (Piłka nie dziewczyna!) Od tego czasu Katy się w nim zakochała. Zapisał się po tym do Nowej Jedenastki Inazumy i można śledzić jego poczynania w serii Inazuma Eleven: Nowe Pokolenie.

Ciekawostki Edytuj

  • Wygląda tak samo jak jego ojciec, gdy był w jego wieku.
  • Katy Evans jest w nim zakochana.
  • Jego ulubiony kolor to biały.
  • Znajomi nazywają go Geniuszem.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki