FANDOM

Inuictus Rex – zupełnie początkujący beyblader. Zbudował Kejraxa, którym walczy.

Wygląd Edytuj

Rex ma czarne włosy sięgające prawie do ramion. Czasem chodzi w garniaku (XD), ale częściej chodzi w czarnej koszulce z krótkim rękawem i jeansach, które są przepasane złoto czarnym paskiem. Czasem na to zakłada czarno czerwony płaszcz.

Osobowość Edytuj

Jest dosyć stary jak na beybladera, ma około 20 lat. Jest niezwykle pojętny, walczy z sercem. Lubi czytać wiele książek, docenia wielu artystów, jednak nie podoba mu się współczesna sztuka, która mówi, że wszystko jest dziełem sztuki, toteż jest dosyć wybredny o sztukę. Często lubi wykonywać pracę filozofa i myśliciela. Jest wszechstronny, rysuje, śpiewa, gra(i na pianinie, i na flecie i na kompie), pisze, rzeźbi(najczęściej w mydle xd). Nauczył się opanowywać emocję do perfekcji, potrafi nie okazywać jakichkolwiek uczuć, a jego wzrok potrafi czasem przerazić. Jednak wśród przyjaciół lubi się śmiać opowiadać dowcipy itp. Czasem lubi się wyłączać (nie słucha, nie czuje bólu nawet nie mrgua, a wszystkie ruchy są wykonywane podświadomie xd, wtedy bawi się w wyobraźni xd). Ma wiele cech które są zaprzeczeniem praw tego świata.... potrafi czytać w myślach, jednak wiąże się to z bólem głowy. Czasem spaceruje po lesie i kontempluje.

Umiejętności Edytuj

Beyblade Edytuj

Rex zanim z kimś zagra dogłębnie studiuje jego taktykę i wymyśla na nią sposób, zawsze stara się mieć asa w rękawie. Jednak jeśli kogoś w ogóle nie zna w początkowej fazie rozgrywki używa technik manipulacyjnych, abe przeciwnik pokazał swoje zachowania w danych sytuacjach, dopiero kiedy ma pełny obraz i wie co jego przeciwnik będzie robił, przechodzi do rzeczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki