FANDOM

Kabuto nazywany również Zadumem – gracz Beyblade, posługujący się Dranzerem MS2.

Wygląd Edytuj

Ma krótkie, lekko falowane, blond włosy i błękitne oczy. Jest chłopakiem z ok. 160-170 cm wzrostu z jasną cerą. Nosi żółtą bluzkę z fioletowymi elementami i luźne niebieskie dżinsy.

Osobowość Edytuj

Na ogół jest aktywny i ruchliwy. Pragnąłby zawojować cały świat. O wszystkim chciałby wiedzieć, we wszystko się wtrącić, kontrolować sytuację i mieć na nią wpływ. Ma wszechstronne uzdolnienia i dużą intuicję. Do dobrego samopoczucia potrzebuje uczestnictwa w życiu świata, inaczej czuje się niepotrzebny, a więc nieszczęśliwy. Lubi podróże i zmiany. Wyjątkowa, zaskakująca szybkością rozumienia, inteligencja zarazem analityczna i syntetyczna, pozwala mu na wszelkie operacje myślowe. Niekiedy robi z siebie widowisko i tysiące ekstrawagancji, nie zawsze w dobrym guście.

Umiejętności Edytuj

Beyblade Edytuj

Podczas gry jego ruchy są zazwyczaj przemyślane, nie zawsze doprecyzowane. Potrafi zaskoczyć przeciwnika. Po każdej walce zastanawia się, co poszło nie tak, co daje mu przewagę w następnych walkach.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki