FANDOM

Katy Evans – protagonistka kilku fanartów nawiązujących do mangi i anime Inazuma Eleven, córka Marka Evansa i Silvii Woods, uczennica Gimnazjum Raimona i kapitanem nowej Jedenastki Inazumy.

Informacje Edytuj

Charakter Edytuj

Katy jest typową chłopczycą, która kocha piłkę nożną. Z tego powodu jest tępiona przez większość dziewczyn w szkole. Nienawidzi przegrywać, jednak później dojrzewa i zaczyna to przyjmować z honorem. Ma wielkie ambicje, żeby zostać gwiazdą piłki nożnej. Potrafi trenować godzinami.

Historia Edytuj

Młode lata Edytuj

Katy urodziła się jako córka Marka Evansa i Silvii Woods. Już od dziecka miała dwa marzenia:

  1. Opanować do perfekcji wszystkie techniki piłkarskie.
  2. Odbudować Jedenastkę Inazumy i dowodzić nią jako kapitan.

Żeby spełnić spełnić te marzenia Katy uczyła się technik bramkarskich od swojego ojca, a technik piłkarskich od światowej sławy napastnika - Axela Blaze'a. Swoją pierwszą piłkę dostała na 5 urodziny i od tej pory prawie zawsze ją miała. (Nawet z nią spała!) Kiedy Katy poszła do podstawówki wszystkie dziewczyny interesowały się modą, muzyką itp. itd. Dlatego Katy wolała kolegować się z chłopakami. Z w-fu miała 6+. Jej rodzice byli dumni z jej talentu, dlatego zapisali ją na dodatkowe zajęcia z piłki nożnej, z czego Katy bardzo się cieszyła.

Gimnazjum Edytuj

Kiedy Katy skończyła podstawówkę, poszła do Gimnazjum Raimona. Od wtedy próbuje odbudować Jedenastkę Inazumy. Jej poczynania można oglądać w serii Inazuma Eleven: Nowe Pokolenie.

Ciekawostki Edytuj

  • Odziedziczyła wygląd po matce i charakter po ojcu.
  • Jej ulubiony kolor to niebieski.
  • Wygląda prawie tak samo jak jej matka. Odróżniają ją tylko czarne włosy i niebieska spinka.
  • Gra jako napastnik, ale ma też umiejętności bramkarza.
  • Jest uzależniona od słodyczy.
  • Jest zakochana w Harry Grimm

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki