FANDOM

Mateusz Hagane (jap. マシュー・はがね, Mashū Wagane) – członek drużyny BeyGalaxy, główny bohater serii Beyblade: Świat Magów i jeden z najlepszych beybladerów. Jego beyem jest Lighting Tempo 170KA.

Wygląd Edytuj

Mateusz jest wysokim, opalonym i muskularnym nastolatkiem przypominającym Kyoyę z sagi Metal. Ma ciemnoniebieski włosy stojące nad głową, wraz z kucykiem z tyłu głowy, a także czerwone oczy i dwie blizny, w kształcie krzyża, przechodzące przez nie. Ma również zęby (dokładniej tylko kły), jak u lwa.

Początkowo nosi czarną kamizelkę i czerwoną krótką podkoszulkę (bez podartych rękawów), jak również brązowy pas, rękawiczki, buty i szare spodnie. Później nosi fioletowy bądź niebieski płaszcz z porwanymi rękawami oraz potarganą, czarną koszulkę. Nosi również brązowy pas, rękawiczki, buty i beżowe spodnie. W obu przypadkach nosi wisiorek na szyi przez cały czas.

Osobowość Edytuj

Na początku był bardzo zarozumiały, arogancki. Później staje się bardziej dojrzały i mądrzejszy. Jest on zdeterminowaną osobą i wkłada ogromne starania aby spełnić swoją determinację. Mateusz często się spóźnia i nie lubi, jak ktoś go powtarza. Gdy jest niewyspany, nie ma nastroju. Często denerwuje brata. Chce być mistrzem tak, jak Masamune.

Mateusz zawsze skupia się na walce. Nigdy nie rezygnuje z wyzwań. Ma silne pojęcie honoru jak na beybladera. Daje z siebie wszystko podczas walk i oczekuje od innych bleyderów, że zrobią to samo.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki