FANDOM

Mia Misaki – 12-letnia bleaderka. Pochodzi z Polski i tam obecnie zamieszkuje jednak większość swojego życia spędziła w Ameryce. Jest jedną z najlepszych blearderów w Polsce.

WyglądEdytuj

Mia ma mocno-brązowe włosy i niebieskie oczy. Jest dosyć wysoką dziewczyną ale w jej klasie są wyższe osoby. Zwykle nosi białą koszulkę,czerwoną kamizelkę,brązowe rękawicze,niebieskie,krótkie spodnie i czerwone buty. 

CharakterEdytuj

Mia jest zwykle spokojną dziewczyną. W szkole nie wychyla się z grupy ale w towarzystwie przyjaciół jest strasznie wesoła. Łatwo doprowadzić ją do łez. Jest bardzo tolerancyjna. Jest realistką jakiej mało. Lubi pomarzyć ale wie że marzenia rzadko się spełniają. Czasami potrafi być nieśmiała. Według swojej mamy nie wykorzystuje w nauce całego swojego potencjału czy jakoś tak. Jest bardzo niezdarna oraz zapominalska. Często potyka się o własne nogi. Jest pomysłowa. Lubi pomagać innym nawet bezinteresownie.

HistoriaEdytuj

Mia urodziła się w Polsce. Jej mama była Polką a tata Amerykaninem. Kilka miesięcy po urodzeniu przeprowadziła się z rodzicami do Ameryki. Kiedy poszła do szkoły jej koledzy jej dokuczali jednak naszczęście w 2 klasie znudzili się tym. Swojego pierwszego beya dostała w wieku  10 lat od swojej mamy. Kiedy miała 12 lat przeprowadziła się z rodzicami do Polski.

BeyeEdytuj

CytatyEdytuj

  • Lubię placki!
  • Let it rip!!!
  • WTF?!
  • Lol! xDD
  • Siema.
  • Ręka,noga,mózg na ścianie nic już z ciebie nie zostanie!
  • BO TY JESTEŚ FIREWORKIEM!!!!!!!
  • Jak to nie ma neta?!

CiekawostkiEdytuj

  • Imię Mia jest z Ameryki a Agata z Polski.
  • Lubi placki.
  • Jak dorośnie chce zostać ninja.
  • Jej ulubionym anime jest Naruto.
  • Z zapałem szuka przyjaciół.
  • Uwielbia słodycze i jest od nich uzależnionia...
  • ...od komputera też.
  • Jej ulubione kolory to niebieski i czerwony.
  • Czasami do słów wdraża angielskie słówka.
  • Ma urodziny 21 października.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki