FANDOM

Michael Kuroyami – wesoły beyblader, posługujący się Hades Zurafą BD145WD.

Wygląd Edytuj

Początkowo ma czarne włosy, czarne tygrysie oczy oraz wyostrzoną twarz. Nosi zielono-beżową kamizelkę, bluzkę na ramiączka koloru czarnego , brązową bransoletę z dwoma szarymi, cienkimi paskami, jak również niebieskie dżinsy oraz czerwony pasek. Jego buty były szare z wstawkami w kolorze Khaki.

W późniejszych seriach całkowicie zmienia swój wygląd - ma błękitne oczy i jasno-brązowe włosy. Nosi biało-niebieską podkoszulkę, czarno-niebieskie rękawiczki, niebiesko-srebrny pasek, białe spodnie i czarne buty.

Osobowość Edytuj

Michael jest miły i przyjacielski. Zawsze próbuje wygrać, lecz nie martwi się, gdy nie wygra, i mówi: Nic się nie stało, Następnym razem będzie lepiej. Nie lubi chłopaków, którzy często czytają. Lubi być w centrum uwagi, więc często bierze udział w bijatykach.

Umiejętności Edytuj

Beyblade Edytuj

Mick na początku gra bez żadnej strategii - bardziej martwi się o wygraną niż o konsekwencje porażki. Z tego powodu wyrzucił swojego pierwszego beya do rzeki, lecz po pewnym czasie zrozumiał swój błąd i zaczął przykładać większą uwagę do strategii.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki