FANDOM

Natsu Stadium II – wzmocniona wersja bestii energetycznej, zaprzyjaźniona z jednym z członków Reborn! Galaxy - Natsu. Powstaje w wyniku połączenia z pierścieniem. Jego partnerem jest Peter Evans.

Wygląd Edytuj

Natsu posiada sylwetkę dojrzałego lwa. Jego ciało pokrywa biała futro, z pasami charakterystycznymi dla tygrysa, natomiast na jego grzywie znajduje się wiele ognisk płomienia o błękitnym zabarwieniu - aury lodu.

Osobowość Edytuj

Natsu jest wojowniczy i niezależny, ciężko z nim się porozumieć. Mimo to słucha swojego partnera. Nie kontroluje tego, co robi i co się wokół dzieje. Poza tym posiada zdolności przywódcze – potrafi samodzielnie poprowadzić inne bestie do zwycięstwa.

Umiejętności Edytuj

Natsu Stadium II, podobnie jak Natsu, posługuje się płomieniem lodu, pozwalającym mu tworzyć, jak również niszczyć, przedmioty z lodu. W temperaturze poniżej zera jego siła ataku także wzrasta dwukrotnie.

Poza atakami, będącymi wzmocnionymi wersjami ataków wersji podstawowej, potrafi również walczyć przy użyciu takich zdolności, jak Miotacz Lodu i Krąg Lodu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki