FANDOM

Czas na grę – pierwszy odcinek serii Pierwsze Starcie. Jego autorem jest użytkownik ŁUKASZ 10.

Informacje Edytuj

Treść Edytuj

Luke Blaze - spokojny wojownik. Jego pasję znają wszyscy na świecie - piłką nożną. Luke przechodzi przez park i rozmawia przez komórkę.

- Dobra, idę. Jestem już przed drzewem w parku... Ta... Jasne... - powiedział w stronę urządzenia - rozmawiał z mamą.

- Skarbie, chodź na śniadanie. - odpowiedziała.

- Mamo, po drodze kupie sobie kanapkę.

- No dobrze... Wróć z dobrymi ocenami.

- Spokojnie, pa! - powiedział, po czym przyspieszył kroku.

Wkrótce Blaze stanął przed klasą. Gdy otworzył drzwi, podeszło do niego dwóch chłopców. Byli to Oskar Swift i Mateusz Sharp.

- Ahh, wreszcie... - ironicznie powiedział Oskar.

- Wiesz... rodzice... - odparł Blaze.

- Pamiętaj, że po szkole mamy trening piłki nożnej. Jako kapitan drużyny, musisz się pojawić. - przypomniał Swift.

- Przecież nie jestem głupi - wiem o tym... - odpowiedział Luke - Jakby to powiedzieć... Elo, Mati.

- Elo wam - odparł Mati - Dobrze, że mamy ten trening.

- Tylko po wodę skocze do sklepu i idziemy. - powiedział Oskar - Za 8 godzin. - dodał z ironią.

Po owych ośmiu godzinach, spędzonych głównie w szkole, postanowili pójść w stronę pobliskiej rzeki. Znajdowało się przy nim stare, opuszczone boisko piłkarskie. Po drodze zadzwonili jeszcze do rodziców - oto fragment rozmowy Luka z panią Blaze:

- Mamo, wrócimy za dwie godziny - powiedział przez telefon - Idziemy potrenować.

- Dobrze, ale godzina 20:00 - już w łóżkach - odparła groźnie mama.

- Dobrze... - odpowiedział Luk.

Po zakończeniu rozmowy Blaze rozejrzał się. Znajdowali się już na terenie boiska. Ku ich zaskoczeniu zostało zrównane z ziemią. Na jego miejsce została utworzona sztuczna wysepka z prowizorycznymi bramkami.

- Yyyy... Pora zagrać - powiedział zmieszany Luk.

- Noo... - odparli towarzysze.

- Lepsze to niż nic - dodał Swift.

Po wejściu, po niezbyt solidnym mostku, na murawę chłopcy postanowili rozpocząć trening.

- Dobra, Luk, podaj!

- Masz, Oskar!

- Dawaj strzele...

- Dobra, Maksymalne Tornado!

Oskar wykorzystał technikę Maksymalnego Tornada w celu strzelenia gola, lecz nie trafił w bramkę. Piłka odbiła się od siatki chroniącej przed zniszczeniem pobliską roślinność.

- Kurde. - powiedział Luk, komentując akcję Oskara. Postanowił sam kopnąć. - Rakieta Żaru! - krzyknął - piłka wpadła do bramki.

- Ahhh... - odparł Mati - Zapomniałem użyć Boskiej Ręki.

Chłopak podniósł piłkę i rzucił w stronę kolegów. Po chwili Luk przyjął ją i zaczął bieg w stronę bramki.

- Dobra, Oskar, podaje!

- Dzięki, Luk! A teraz... Atomowe Tornado! - piłka, kopnięta przez Oskara, wleciała do bramki. Zdyszany chłopak skierował się w stronę wyjścia.

- Nieźle... Widzimy się jutro. - powiedział na pożegnanie

- Nooo... - odparli jego przyjaciele.

Następnego dnia chłopcy porozwieszali plakaty, celem zachęcenia innych do gry. Następnie udali się nad ww. rzekę i weszli do opuszczonego domku na drzewie.

- Chociaż to zostało... - pomyślał Peter Evans, który, ze względu na swoją nieśmiałość, schował się w pobliskich zaroślach.

Tymczasem w domku na drzewie

- No dobra - zaczyna swój monolog Luk - Musimy znaleźć regulaminowe jedenaście osób, gdyż inaczej nie wystartujemy. Jest nas tylko trzech...

- Luk - przerwał przedmówcy Oskar - Zauważ, że Mat najprawdopodobniej stanie na bramce.

- Dobra, Oski, będę bramkarzem. - powiedział Mati. - Ale ty i Łukasz będziecie napastnikami.

- Dobra - odparł Oskar - Idziemy poćwiczyć.

Po dwóch godzinach treningu, połączonym z częstym sprawdzaniem, czy ktoś nie przyszedł, zrezygnowani chłopcy poszli do domku napić się wody. Nagle usłyszeli uderzenie w okno.

- Hej - powiedział Jin DragonFly - Mogę, razem z kilkoma znajomymi, dojść do drużyny?

W tym momencie za chłopcami pojawiły się Mei Tanaki i Aleksandra Taiga. Jin wraz z Alex postanowili zostać napastnikami podczas, gdy Mei - pomocniczką. Po chwili "coś" poruszyło się w zaroślach. Tanaki rzuciła w nie kamieniem.

- Autsch! - krzyknął Evans wychodząc z krzaków - To bol... Ej, to wy szukacie graczy do drużyny?

- Jasne, że my. - odparła Taiga. Wszyscy ciepło przyjęli Petera, który postanowił zostać obrońcą...

Ciąg dalszy nastąpi...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki