FANDOM

Rozdział 1: Misja to tom mangi zaczynającej serię "Kuro Shinigami - Mei Misaki Cross".

Jestem Mei Misaki Cross. Mei od „krzyk”, Misaki zapisywane jak „piękny kwiat”, a Cross niczym jak „czary pan”. Nazwisko zgadza się z moim przeznaczeniem, jestem Shinigami. Moja matka to zwierzchniczka wszystkich Shinigami, coś jakby ich „królowa”, chociaż według mnie to zwykła dyktatura. Znam już swoje przyszłe przeznaczenie.

Amane (jak było na imię mojej matce) z nieznanych przyczyń, chce by chodziłam do ludzkiego liceum, dla mnie jest to strasznie dołujące. Amane wysłała mnie do miasta Eien no Nanmon, w Japonii, chodzę do liceum Mujitsu no Tamashī no Czuma, religijna szkoła, pełna wierzeń o Shinigami…

Oni, jednak nie znali prawdy. Shinigami mogą przybierać ludzką postać… Moimi jedynymi przyjaciółmi jest Ayoka i mój kot, Sensei. Jako człowiek mam płomistorude włosy i ciemnoniebieskie oczy. Oczy, kiedy chcę, robią się czerwone, jasne w mroku, dzięki czemu mogę dręczyć ludzi. Nie mogę ich jednak zabić, tę zdolność ma tylko królowa.

Od czasu do czasu, matka wzywała mnie do naszego świata, do świata Shinigami… Wtedy dawała mi zlecenie na daną osobę, a ja wracałam do ludzkiego świata, przez portal, który samoistnie nadawał mi ludzką powłokę i zabijałam tę osobę, dzięki Aresu. Aresu to moja broń, przypomina kosę, ale także nietoperze skrzydła.

- Hej, Mei! Słuchasz mnie? – moje przemyślenia przerwała Ayoka.

- Sorry, ale muszę lecieć, już po kolacji, a ja muszę coś załatwić. – wstałam z krzesła i wybiegłam z Sali jadalnej.

Aname znów mnie wezwała. Przeszłam do mojego prawdziwego świata i idąc jego ulicami doszłam do mojej rezydencji. Amane czekała na mnie w swoim „gabinecie”, który był niczym sala koronna.

- Wezwałaś mnie. – skłoniłam jej się nisko. – Więc jestem. O co chodzi?

- Proszę, to twoje najnowsze zlecenie. – podała mi zdjęcie osoby.

- To przecież Ayoka! – zbulwersowałam się.

- Zgadza się, masz ją zabić, jej czas dobiega końca. – przytaknęła mi z okrutnym uśmieszkiem na twarzy.

- Nie! To moja przyjaciółka! Nie zrobię tego! – krzyczałam,

- Co powiedziałaś?! – wysyczała wściekło.

„Nie zrobię tego…! Nie zrobię! To moi przyjaciele… - usłyszałam w swojej głowie, ale to nie mogło być, któreś z moich wspomnień, nigdy nie sprzeciwiłam się matce, to był mój obowiązek jako Shinigami! – Zabij mnie, jeśli mam to zrobić, tylko ty masz taką moc, no dalej!”

- Nie zrobię tego… - powtórzyłam łapiąc się za skronie, które nagle zaczęły mnie strasznie boleć.

- Jak śmiesz mi się sprzeciwić? – prawie krzyknęła. Jednak ja osunęłam się na ziemię, nie wiem czemu, ale zemdlałam…

Więcej z Fandomu

Losowa wiki